| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 99 pk | 107 pk |
| Koppel | 168 Nm | 181 Nm |
| Max. koppel bij | 2250 tpm | 2250 tpm |
| Topspeed | 200 km/u | 210 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2006 |
| Emissieklasse | Euro 3 |
| Motorinhoud | 1854 cc |
| Compressieverhouding | 9,5 : 1 |
| Motorcode | 1854 cc V-twin (XV1900 Roadliner S) |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM 1D7-8591A-00 |
| Fabrikant | Mitsubishi |
| Lees/schrijf methode | Bench op de ECU met KESS3; OBD is niet beschikbaar, bootmode is niet vereist. |
Over deze Yamaha XV XV19S 2006 1900 Roadliner S
De Roadliner S is de meer aangeklede versie van de XV1900, met hetzelfde 1854 cc V-twin blok maar hoger opgegeven vermogen: circa 99 pk en 168 Nm. Na onze chiptuning komt dit uit op ongeveer 107 pk en 181 Nm. De motor trekt nog krachtiger van onderuit en reageert directer op het gas, ideaal voor stevige cruiser-ritten. Eventuele snelheidsbegrenzers kunnen we verwijderen en de RPM limiter kunnen we in overleg verhogen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

