| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 158 pk | 171 pk |
| Koppel | 111 Nm | 120 Nm |
| Max. koppel bij | 9000 tpm | 9000 tpm |
| Topspeed | 245 km/u | 257 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2016 |
| Emissieklasse | Euro 4 |
| Motorinhoud | 998 cc |
| Compressieverhouding | 12,0 : 1 |
| Motorcode | CP4 998 cc viercilinder |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Denso B67-8591A-XX |
| Fabrikant | Denso |
| Lees/schrijf methode | OBD en bootmode met KESS3 |
Over deze Yamaha MT-10 B67 2016
De eerste generatie MT-10 gebruikt hetzelfde CP4-blok als de R1, maar dan met focus op koppel in de middenrange. Door de ECU te optimaliseren, stijgt het vermogen naar zo’n 171 pk en 120 Nm. De motor reageert agressiever op het gas en accelereert merkbaar harder door alle versnellingen. De topsnelheid groeit licht naar ongeveer 257 km/u (< 5% stijging). Daarnaast kunnen wij naar wens snelheidsbegrenzers verwijderen en de toerentalbegrenzer iets verhogen, bijvoorbeeld voor circuitgebruik.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

