• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Volkswagen Transporter T7 2.0 TDI 110 pk

Vanaf € 299,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Volkswagen Transporter T7 2.0 TDI 110 pk

 StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 110 pk 112 pk 200 pk 210 pk
Koppel 310 Nm 316 Nm 450 Nm 470 Nm
Max. koppel bij 1500–2500 tpm 1500–2500 tpm 1500–2500 tpm 1500–2500 tpm
Topspeed 155 km/u 158 km/u 171 km/u 172 km/u
Prijs incl. BTW € 299,- € 399,- € 499,-
Overname fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel ** € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud 1996 cc
Boring × slag 84.01 × 90.03 mm
Compressieverhouding 16.5 : 1
Motorcode Panther (EcoBlue 2.0 TDI)
ECUSpecificatie
Type Bosch MD1CS027
Fabrikant Bosch
Opmerking Programmeren vaak via OBD; bij sommige varianten kan bench/VR noodzakelijk zijn.

Waarom chiptuning voor de Transporter T7 2.0 TDI 110?

Deze T7 met 2.0 TDI (EcoBlue) is af-fabriek conservatief begrensd. Met een zorgvuldige software-optimalisatie komt er fors meer trekkracht vrij in het toerengebied waarin je écht rijdt, zonder concessies aan rijdbaarheid of betrouwbaarheid. Denk aan veiliger inhalen, rustiger schakelen en – bij gelijk rijgedrag – vaak ook een gunstiger verbruik.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

Vanaf € 299,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Unlimited Tuning · Volkswagen

Volkswagen-chiptuning – TSI/TDI op topniveau

Van 1.0/1.5 TSI tot 2.0 TDI: met chiptuning door Unlimited Tuning ervaar je tot 50% meer vermogen en 60% meer koppel, veilig binnen OEM-marges.

VAG-kennis in de diepte

Optimalisatie van turbodruk, brandstof-/ontstekingstabellen en koppelbegrenzers voor directere gasrespons en lineaire power delivery.

  • Tot wel 50% meer vermogen
  • Tot wel 60% meer koppel
  • Volledig reversibel (originele software opgeslagen)
  • ECU’s: Bosch MED17/MG1/MD1, Siemens/Continental Simos, EDC17

Toepassing

Geschikt voor o.a. Polo/Golf TSI, Golf GTI/R, Passat/Tiguan, Transporter TDI en meer.

AmersfoortTilburgGoesDelfzijlZulte (BE)

Dyno-rapport: optioneel (voor- en nameting op aanvraag).

Stages (1 t/m 3)

Maatwerk
StageOmschrijvingGeschikte setup
Stage 1 Software-optimalisatie binnen OEM-marges. Meer souplesse en trekkracht. Volledig origineel voertuig
Stage 2 Software + hardware (intercooler, high-flow uitlaat/downpipe) voor extra flow en koeling. Gematigde hardware-upgrades
Stage 3 Maximale performance met turbo-/injectie-upgrades en custom kalibratie. Uitgebreide performance-hardware
Belangrijk: exacte winst hangt af van motorcode/ECU-versie en hardwareconditie.