• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid 170 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid 170 pk

StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 150 pk 200 pk 210 pk
Koppel 240 Nm 300 Nm 215 Nm
Max. koppel bij 1600–3500 tpm 1600–3500 tpm 1600–3500 tpm 1600–3500 tpm
Topspeed 210 km/u 231 km/u 233 km/u
Prijs incl. BTW € 399,- € 499,-
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Motor specificatie
Motorinhoud 1395 cc
Boring × Slag 76,5 × 75,6 mm
Compressieverhouding 10,0 : 1
Motorcode CNLA (EA211)
ECUSpecificatie
Type Bosch MED17.5.5 / MED17.1.21
Fabrikant Bosch
Opmerking Programmeren meestal via OBD; afhankelijk van softwareversie kan bench/VR-unlock nodig zijn. DSG7 voertuigen kunnen koppelbegrenzing hebben.
Jetta 1.4 TSI Hybrid – chiptuning toelichting

De 1.4 TSI (EA211, CNLA) werkt samen met een compacte elektromotor en DSG7. Met een zorgvuldige software-optimalisatie komt het koppel vroeger vrij en blijft het plateau breder beschikbaar. Dat vertaalt zich in sterkere tussenacceleraties en een directer gasgevoel, binnen veilige thermische marges en met behoud van de originele functies. Aanbevolen is het gebruik van hoogwaardige benzine (98 RON) en goed onderhoud voor consistente resultaten.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Unlimited Tuning · Volkswagen

Volkswagen-chiptuning – TSI/TDI op topniveau

Van 1.0/1.5 TSI tot 2.0 TDI: met chiptuning door Unlimited Tuning ervaar je tot 50% meer vermogen en 60% meer koppel, veilig binnen OEM-marges.

VAG-kennis in de diepte

Optimalisatie van turbodruk, brandstof-/ontstekingstabellen en koppelbegrenzers voor directere gasrespons en lineaire power delivery.

  • Tot wel 50% meer vermogen
  • Tot wel 60% meer koppel
  • Volledig reversibel (originele software opgeslagen)
  • ECU’s: Bosch MED17/MG1/MD1, Siemens/Continental Simos, EDC17

Toepassing

Geschikt voor o.a. Polo/Golf TSI, Golf GTI/R, Passat/Tiguan, Transporter TDI en meer.

AmersfoortTilburgGoesDelfzijlZulte (BE)

Dyno-rapport: optioneel (voor- en nameting op aanvraag).

Stages (1 t/m 3)

Maatwerk
StageOmschrijvingGeschikte setup
Stage 1 Software-optimalisatie binnen OEM-marges. Meer souplesse en trekkracht. Volledig origineel voertuig
Stage 2 Software + hardware (intercooler, high-flow uitlaat/downpipe) voor extra flow en koeling. Gematigde hardware-upgrades
Stage 3 Maximale performance met turbo-/injectie-upgrades en custom kalibratie. Uitgebreide performance-hardware
Belangrijk: exacte winst hangt af van motorcode/ECU-versie en hardwareconditie.