| Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
|---|---|---|---|---|
| Vermogen | 150 pk | n.b. | 200 pk | 210 pk |
| Koppel | 240 Nm | n.b. | 300 Nm | 320 Nm |
| Max. koppel bij | --- tpm | n.b. | --- tpm | --- tpm |
| Topspeed | --- km/u | n.b. | --- km/u | --- km/u |
| Prijs inclusief BTW | € --- | € 399,- | € 499,- | |
| Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
| Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
| K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
| Techniek | OBD | OBD | OBD | OBD |
| Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur |
| Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
| Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
| DSG aanpassing (optioneel) *** | € 300,- | € 300,- | € 300,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
*** U kunt er voor kiezen om tijdens de tuningsessie de DSG van extra opties te voorzien. Zo kunnen wij de schakeltijden nog korter maken en launch control activeren. Voor alle mogelijkheden kijk hier.
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
De Jetta kan tot op zekere hoogte beschouwd worden als de sedan-versie van de Golf. Vooral bij oudere generaties is dat goed zichtbaar. De eerste generatie verscheen in 1979 op basis van de Golf I. Na de tweede generatie (1984-1992) verdween de naam Jetta. De opvolgers heetten Vento (1992) en Bora (1998). In 2005 keerde de oorspronkelijke naam terug. Opnieuw fungeerde de Golf als technische basis, het verschil werd gemaakt door de enorme kofferruimte van 527 liter. Bij de laatste Jetta is meer een op zichzelf staand model met een eigen design. De auto is een stuk gegroeid waarvan vooral de binnenruimte profiteert. Het motorenprogramma bestaat uit een ruim palet aan benzine- en dieselmotoren. Een hybride-variant is in voorbereiding.
Met chiptuning van de Volkswagen Jetta 1.4 TSI 150pk Hybrid zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.

