| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 11 pk | 12 pk |
| Koppel | 10 Nm | 11 Nm |
| Max. koppel bij | 6000 tpm | 6000 tpm |
| Topspeed | 95 km/u | 104 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2021-2022-2023 |
| Emissieklasse | Euro 5 |
| Motorinhoud | 124 cc |
| Compressieverhouding | 10,5 : 1 |
| Motorcode | Piaggio i-Get MD11M |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Magneti Marelli IAW MIU4 / MIU G4 |
| Fabrikant | Magneti Marelli |
| Lees/schrijf methode | OBD via KESS3/Powergate |
Over deze Vespa Sprint 125 3V 2021
De 124 cc i-Get eencilinder van de Vespa Sprint 125 3V is zuinig en soepel, maar met onze chiptuning krijgt hij net dat beetje extra pit. Het vermogen stijgt naar circa 12 pk en 11 Nm, waardoor de scooter vlotter oppakt en sterker doortrekt. De gasreactie wordt directer en de topsnelheid neemt licht toe, terwijl de betrouwbaarheid behouden blijft. Daarnaast kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens verhogen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

