| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 12 pk | 13 pk |
| Koppel | 11 Nm | 12 Nm |
| Max. koppel bij | 6750 tpm | 6750 tpm |
| Topspeed | 101 km/u | 111 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2021 |
| Emissieklasse | Euro 5 |
| Motorinhoud | 125 cc |
| Compressieverhouding | 12,0 : 1 |
| Motorcode | Piaggio i-get 125 4T 4V |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Magneti Marelli IAW MIU4 / MIU G4 |
| Fabrikant | Magneti Marelli |
| Lees/schrijf methode | OBD-programmering via diagnoseconnector (KESS3 / Powergate), bench- en bootmode niet beschikbaar |
Over deze Vespa GTS 125 2021
De standaard Vespa GTS 125 2021 is de meest pure uitvoering van de GTS-lijn met 125 cc i-get motor. Standaard levert deze krachtbron 12 pk en 11 Nm, maar na tuning halen we circa 13 pk en 12 Nm. Daarmee voelt de scooter alerter aan, accelereert hij soepeler en kan hij makkelijker in het drukke verkeer meekomen. Indien gewenst kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens iets verhogen, zonder de betrouwbaarheid uit het oog te verliezen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

