| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 126 pk | 136 pk |
| Koppel | 74 Nm | 80 Nm |
| Max. koppel bij | 11.900 tpm | 11.900 tpm |
| Topspeed | 270 km/u | 283 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2014 |
| Emissieklasse | Euro 4 |
| Motorinhoud | 675 cc |
| Compressieverhouding | 13,1 : 1 |
| Motorcode | Triumph 675 inline-3 (Daytona 675 R) |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Keihin SH72xxx |
| Fabrikant | Keihin |
| Lees/schrijf methode | KESS3 via OBD (lezen en schrijven via diagnose stekker) |
Over deze Triumph Daytona 675 R ABS 2014
De 675 cc driecilinder van de Daytona 675 R levert standaard 126 pk en 74 Nm en staat bekend om zijn messcherpe karakter. Met onze chiptuning stijgt dit naar circa 136 pk en 80 Nm. De gasrespons wordt directer, de powerband breder en de acceleratie voelbaar agressiever, zonder in te leveren op betrouwbaarheid. Daarnaast kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens verhogen, afgestemd op straat- of circuitgebruik.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

