| Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
|---|---|---|---|---|
| Vermogen | 54 pk | 64 pk | 80 pk | 90 pk |
| Koppel | 130 Nm | 150 Nm | 180 Nm | 200 Nm |
| Max. koppel bij | 1750 tpm | 1750 tpm | 1750 tpm | 1750 tpm |
| Topspeed | 154 km/u | 155 km/u | 165 km/u | 170 km/u |
| Prijs inclusief BTW | € 299,- | € 399,- | € 499,- | |
| Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
| Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
| K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
| Techniek | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode |
| Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 2 uur |
| Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
| Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
De Aygo is voortgekomen uit een samenwerking tussen Toyota en PSA. De vrijwel identieke Toyota Aygo, Citroën C1 en Peugeot 107 kwamen in 2005 op de markt. Technisch waren de auto's gelijk, alleen in vormgevingsdetails verschilden ze van elkaar. Datzelfde geldt voor de huidige generatie van de drieling C1, 108 en Aygo. De Aygo is met slechts één krachtbron beschikbaar, een 69 pk sterke 1-liter driecilinder benzinemotor. De klant kan kiezen uit een drie- of vijfdeurs carrosserie en verschillende uitrustingsniveau's.
Met chiptuning van de Toyota Aygo 1.4 D4D 54 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.

