| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 97 pk | 106 pk |
| Koppel | 92 Nm | 100 Nm |
| Max. koppel bij | 6.400 tpm | 6.400 tpm |
| Topspeed | 210 km/u | 230 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2002 |
| Emissieklasse | Euro 1 |
| Motorinhoud | 996 cc |
| Compressieverhouding | 11,3 : 1 |
| Motorcode | Suzuki 996 cc V-twin (DL1000K2) |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM 32920-06G01 |
| Fabrikant | Mitsubishi |
| Lees/schrijf methode | Bench mode via KESS3 (ECU uitbouwen en op de bank lezen/schrijven; OBD en boot niet beschikbaar) |
Over deze Suzuki V-Strom DL1000K2 2002
De eerste generatie V-Strom 1000 gebruikt een 996 cc 90° V-twin met veel karakter en koppel. Met onze chiptuning stijgt dit naar circa 106 pk en 100 Nm. Vooral in het middengebied merk je een veel sterkere doortrek en een vollere gasreactie, zonder de betrouwbaarheid van het blok aan te tasten. Desgewenst kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens verhogen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

