| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 103 pk | 112 pk |
| Koppel | 92 Nm | 100 Nm |
| Max. koppel bij | 4000 tpm | 4000 tpm |
| Topspeed | 210 km/u | 231 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2014 |
| Emissieklasse | Euro 3 |
| Motorinhoud | 1037 cc |
| Compressieverhouding | 11,3 : 1 |
| Motorcode | DL1000A L4 (E21) V-Strom 1000 V-twin |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Denso 32920-31J00 |
| Fabrikant | Denso |
| Lees/schrijf methode | Bootmode via KESS3 (ECU openen en rechtstreeks op de printplaat programmeren) |
Over deze Suzuki V-Strom DL1000A L4 2014
De DL1000A L4 is de eerste generatie met het 1037 cc blok en moderne elektronica. Met onze chiptuning stijgt het vermogen naar circa 112 pk en 100 Nm. Je merkt vooral meer trekkracht rond 3000–6000 tpm, waardoor bochtenwerk en snelweg inhaalacties veel makkelijker gaan. We kunnen eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de toerenbegrenzer op verzoek iets verhogen, zonder de betrouwbaarheid in gevaar te brengen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

