| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 106 pk | 116 pk |
| Koppel | 100 Nm | 109 Nm |
| Max. koppel bij | 6.000 tpm | 6.000 tpm |
| Topspeed | 205 km/u | 225 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2023 |
| Emissieklasse | Euro 5 |
| Motorinhoud | 1.037 cc |
| Compressieverhouding | 11,5 : 1 |
| Motorcode | Suzuki 1.037 cc V-twin (V-Strom 1050 DE) |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM 32910-06L00 |
| Fabrikant | Mitsubishi |
| Lees/schrijf methode | Bench mode via KESS3 (ECU uitbouwen en op de bank lezen/schrijven; OBD en boot niet beschikbaar) |
Over deze Suzuki V-Strom 1050 DE 2023
De V-Strom 1050 DE is de meer offroad-georiënteerde variant van de 1050-serie. Door optimalisatie van de ontstekings- en injectietabellen stijgt het blok naar circa 116 pk en 109 Nm. De motor trekt merkbaar harder door in midden- en hoge toeren, met extra reserve bij inhalen en rijden met bagage of duo. Desgewenst kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens verhogen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

