| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 106 pk | 116 pk |
| Koppel | 100 Nm | 109 Nm |
| Max. koppel bij | 6.000 tpm | 6.000 tpm |
| Topspeed | 205 km/u | 225 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2020 |
| Emissieklasse | Euro 5 |
| Motorinhoud | 1.037 cc |
| Compressieverhouding | 11,5 : 1 |
| Motorcode | Suzuki 1.037 cc V-twin (DL1050) |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM 32910-06L00 |
| Fabrikant | Mitsubishi |
| Lees/schrijf methode | Bench mode (KESS3, ECU op de bank uitlezen/schrijven) |
Over deze Suzuki V-Strom 1050 2020
De 1.037 cc V-twin van de V-Strom 1050 levert standaard al een sterk middengebied. Met onze chiptuning groeit dit naar ongeveer 116 pk en 109 Nm. De motor trekt merkbaar harder door, vooral bij hogere versnellingen en met bagage of duo. De gasrespons wordt vloeiender maar ook directer, waardoor inhalen en bergpassen rijden makkelijker en leuker wordt. Desgewenst kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens verhogen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

