| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 97 pk | 106 pk |
| Koppel | 101 Nm | 110 Nm |
| Max. koppel bij | 6400 tpm | 6400 tpm |
| Topspeed | 210 km/u | 231 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2007 |
| Emissieklasse | Euro 2 |
| Motorinhoud | 996 cc |
| Compressieverhouding | 11,3 : 1 |
| Motorcode | DL1000K7 V-Strom 1000 V-twin |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Mitsubishi 33920-06G41 |
| Fabrikant | Mitsubishi |
| Lees/schrijf methode | Bench mode via KESS3 (ECU uitbouwen, stekkerboom aansluiten en op werkbank programmeren) |
Over deze Suzuki V-Strom 1000DL 2007
De 996 cc V-twin van de V-Strom 1000DL levert standaard al flink vermogen, maar reageert af fabriek relatief tam op het gas. Met onze chiptuning gaat het blok naar ongeveer 106 pk en 110 Nm, met meer trekkracht onderin en in het middengebied. Ideaal voor toeren met bagage of duo, maar ook voor sportiever gebruik. We kunnen eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de toerenbegrenzer naar wens iets verhogen, binnen veilige grenzen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

