Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
---|---|---|---|---|
Vermogen | 94 pk | n.b. | 105 pk | n.b. |
Koppel | 118 Nm | n.b. | 133 Nm | n.b. |
Max. koppel bij | 4800 tpm | n.b. | 4800 tpm | n.b. |
Topspeed | 165 km/u | n.b. | 170 km/u | n.b. |
Prijs inclusief BTW | € --- | € 299,- | € --- | |
Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
Techniek | OBD | OBD | OBD | OBD |
Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur |
Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning
- Uitstekende service
- 6 dagen in de week open
- Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer

De Swift maakt al sinds 1984 deel uit van het aanbod van Suzuki. De tweede generatie (1989-1995) was veruit de populairste. De derde generatie sloeg minder goed aan, in 2003 verdween de Swift zelfs van de markt. In 2005 keerde de Swift terug, met een nieuw fris design die bij de consument meteen in de smaak viel. De vijfde en laatste generatie borduurt hier op voort. De Swift is tegenwoordig alleen met een 1,2-liter benzinemotor beschikbaar. Uitzondering is de Swift Sport die wordt aangedreven door een 136 pk sterke 1.6.
Met chiptuning van de Suzuki Swift 1.2i 94 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.