| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 123 pk | 134 pk |
| Koppel | 160 Nm | 174 Nm |
| Max. koppel bij | 3200 tpm | 3200 tpm |
| Topspeed | 220 km/u | 242 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2007 |
| Emissieklasse | Euro 3 |
| Motorinhoud | 1783 cc |
| Compressieverhouding | 10,5 : 1 |
| Motorcode | VZR1800 / Intruder M1800R V-twin |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Denso 32920-48G00 |
| Fabrikant | Denso |
| Lees/schrijf methode | Bench mode via KESS3 (ECU uitbouwen en via stekker op de werkbank programmeren) |
Over deze Suzuki Intruder M 1800 R 2007
De Intruder M 1800 R is een echte powercruiser met een enorme 1783 cc V-twin. Met onze softwareoptimalisatie stijgt het vermogen naar circa 134 pk en 174 Nm. De motor pakt voller op vanuit het lage toerental en reageert directer op het gas, zonder in te leveren op souplesse. Desgewenst kunnen we eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de toerenbegrenzer iets verhogen, zodat je meer uit de lange versnellingen en het brute koppel haalt, binnen veilige marges.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

