| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 148 pk | 161 pk |
| Koppel | 86 Nm | 94 Nm |
| Max. koppel bij | 11.200 tpm | 11.200 tpm |
| Topspeed | 270 km/u | 285 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2011 |
| Emissieklasse | Euro 3 |
| Motorinhoud | 749 cc |
| Compressieverhouding | 12,5 : 1 |
| Motorcode | GSX-R750 L1–L2 |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Denso 32920-15J70 |
| Fabrikant | Denso |
| Lees/schrijf methode | Bench via KESS3 (OBD niet beschikbaar, boot niet beschikbaar) |
Over deze Suzuki GSX-R750 2011
De 2011 GSX-R750 combineert een licht chassis met een sterk 750-blok. Met onze software-optimalisatie komt het blok uit op circa 161 pk en 94 Nm. De vermogensopbouw wordt vloeiender, de midrange is duidelijk sterker en de motor laat zich makkelijker uit bochten accelereren. Eventuele snelheidsbegrenzers kunnen we verwijderen en de RPM limiter kunnen we naar wens verhogen.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

