| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 97 pk | 106 pk |
| Koppel | 65 Nm | 71 Nm |
| Max. koppel bij | 9600 tpm | 9600 tpm |
| Topspeed | 220 km/u | 240 km/u* |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2006 |
| Emissieklasse | Euro 3 |
| Motorinhoud | 599 cc |
| Compressieverhouding | 12,5 : 1 |
| Motorcode | N730 (GSX-R600-based blok) |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Denso 32920-44Gxx |
| Fabrikant | Denso |
| Lees/schrijf methode | Bench via KESS3 op de originele Denso ECM |
Over deze Suzuki GSR 600 2006
De Suzuki GSR 600 gebruikt een afgeleide van het GSX-R600-blok en is standaard goed voor ongeveer 97 pk en 65 Nm. Met onze optimalisatie stijgt dit naar circa 106 pk en 71 Nm, met een duidelijk vollere midrange en een strakkere gasrespons. Acceleratie en doortrekken verbeteren merkbaar, terwijl de betrouwbaarheid van het blok behouden blijft. We kunnen desgewenst snelheidsbegrenzers verwijderen en de toerenbegrenzer op maat verhogen binnen veilige marges.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

