Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Met de Scénic creëerde Renault in 1996 een compleet nieuw segment, dat van de compacte MPV. Bij de introductie werd de auto nog Mégane Scénic genoemd, maar na de facelift in 1999 bleef alleen nog de naam Scénic over. In 2003 lanceerde Renault de tweede generatie die een stuk hoekiger van design was. Een jaar later volgde de 24 centimeter langere Grand Scénic, die ruimte bood aan zeven zitplaatsen. In 2009 verscheen de derde generatie, wederom in twee formaten. In 2012 onderging de Scénic een kleine facelift, te herkennen aan de nieuwe koplampen met dagrijverlichting.
Met chiptuning van de Renault Scenic MK5 1.3 TCE 140 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.

