• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 pk

 StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 114 pk --- 130 pk 135 pk
Koppel 180 Nm --- 220 Nm 230 Nm
Max. koppel bij 3000 tpm 3000 tpm 3000 tpm 3000 tpm
Topspeed 180 km/u --- 198 km/u 200 km/u
Prijs incl. BTW € 399,- € 499,-
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel ** € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud 999 cc
Boring x Slag 72,2 mm x 81,3 mm
Compressieverhouding 10,5 : 1
Motorcode HR10DDT
ECUSpecificatie
Type Siemens/Continental EMS3141 & EMS3161
Fabrikant Continental (Siemens VDO)
Opmerking Programmeren doorgaans via OBD; bij enkele varianten bench/VR mogelijk nodig.

Waarom chiptuning voor de Nissan Juke 1.0 DIG-T?

De 1.0 DIG-T met HR10DDT-motor reageert sterk op een optimalisatie van turbodruk, ontsteking en koppelbegrenzers. Met een doordachte Stage 1-afstelling komt het vermogen vloeiend vrij en blijft de dagelijkse betrouwbaarheid behouden. Verwacht een beter oppakken vanaf lage toeren en soepeler schakelen dankzij het extra koppel, zonder concessies aan comfort.

Combineer desgewenst met een sportluchtfilter en goed onderhoud (98 RON brandstof aanbevolen) voor consistente prestaties.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Unlimited Tuning · Nissan

Nissan-chiptuning – DIG-T, dCi & VR/VQ-performance met dagelijks gemak

Voor 1.2/1.3/1.6 DIG-T, 2.0 VC-Turbo, dCi, VQ/VR projecten (370Z/GT-R; in overleg) leveren we strakke respons, sterke midrange en – uitvoering-afhankelijk – tot 50% meer vermogen en 60% meer koppel.

Platformkennis

  • ECU’s: Bosch/Denso/Continental (ME17, MG1/MD1, Hitachi varianten)
  • Transmissies: X-Tronic CVT, 7AT, DCT; TCU-optimalisatie waar mogelijk
  • 4x4/SUV: koppelopbouw afgestemd op grip, towing en comfort

Workflow

Intake/diagnose → baseline (optioneel dyno) → maatwerk-kalibratie → validatie/road-test → optioneel nameting met dyno-rapport.

AmersfoortTilburgGoesDelfzijlZulte (BE)
Transparant: emissiesystemen blijven operationeel; we werken netjes binnen de regels.
CVT-tuning: we houden koppelhelling vlak en thermiek onder controle voor lange levensduur.

Dyno-rapport: optioneel (voor- en nameting op aanvraag).

Onderhoud & Brandstof

  • Benzine: 98 RON voor DIG-T/VC-Turbo
  • Diesel: correcte cetaan & filters/DPF schoon → stillere loop
  • Koeling: IC/radiator in topconditie = stabielere prestaties in de zomer

Stages (1 t/m 3)

Maatwerk
StageOmschrijvingSetup
Stage 1 OEM-veilige software; betere throttle & midrange. Originele hardware
Stage 2 Software + IC/inlaat/uitlaat; TCU-finetune aanbevolen (CVT/AT). Gematigd
Stage 3 Turbo/injector upgrades + custom mapping; track/towing profielen mogelijk. Uitgebreid

FAQ & Pro-tips

X-Tronic: lineaire koppelhelling = duurzaamheid.
GT-R/370Z: thermiek & octaan cruciaal; projectmatig inclusief TCU.
e-Power/EV: chiptuning niet van toepassing; wel rijfeel-advies mogelijk.