• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Moto Guzzi V7 Classic 2008 48 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Moto Guzzi V7 Classic 2008 48 pk

StandaardNormal
Vermogen 48 pk 52 pk
Koppel 55 Nm 60 Nm
Max. koppel bij 3600 tpm 3600 tpm
Topspeed 170 km/u 183 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2008
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 744 cc
Compressieverhouding 9,6 : 1
Motorcode V7 744 small block
ECU specificatieDetail
Type ECM Magneti Marelli IAW 15RC
Fabrikant Magneti Marelli
Lees/schrijf methode OBD via diagnose-stekker
Over deze Moto Guzzi V7 Classic 2008
De eerste moderne V7 Classic heeft een 744 cc luchtgekoelde V-twin met origineel ongeveer 48 pk en 55 Nm. Met onze Normal software-optimalisatie komt dit uit op circa 52 pk en 60 Nm. De motor trekt beter op uit lage toeren, loopt soepeler door het middengebied en reageert merkbaar directer op het gas, zonder het klassieke karakter te verliezen. Indien gewenst kunnen we snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter iets verhogen, binnen veilige grenzen voor deze small-block Guzzi.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij Moto Guzzi motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.