• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Moto Guzzi California 1100 Jackal 1999 73 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Moto Guzzi California 1100 Jackal 1999 73 pk

StandaardNormal
Vermogen 73 pk 79 pk
Koppel 94 Nm 102 Nm
Max. koppel bij 5000 tpm 5000 tpm
Topspeed 185 km/u 195 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 1999
Emissieklasse Euro 2
Motorinhoud 1064 cc
Compressieverhouding 9,8 : 1
Motorcode California 1100 Jackal 1064 cc V-twin
ECU specificatieDetail
Type Magneti Marelli IAW 15M ECU
Fabrikant Magneti Marelli
Lees/schrijf methode Bench/bootmode op de ECU; tuning via ECU-pinout
Over deze Moto Guzzi California 1100 Jackal 1999
De California Jackal gebruikt de bekende 1064 cc big-block V-twin met circa 73 pk en 94 Nm. Met een zorgvuldige herkalibratie van de inspuiting en ontsteking stijgt dit naar ongeveer 79 pk en 102 Nm. Het koppel komt eerder vrij, de soepelheid bij lage toerentallen verbetert en de motor voelt krachtiger aan bij toeristische én vlotte ritten. Ook hier kunnen we naar wens snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter verhogen, binnen veilige marges voor deze klassieker.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij Moto Guzzi motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.