• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Mini Clubman 2.0T-S (GPF) 178 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

**Chiptuning Mini Clubman 2.0T-S (GPF) 178 pk**

StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 178 pk --- 220 pk 230 pk
Koppel 280 Nm --- 350 Nm 361 Nm
Max. koppel bij 1350–4200 tpm 1350–4200 tpm 1350–4200 tpm 1350–4200 tpm
Topspeed 228 km/u --- 251 km/u 253 km/u
Prijs incl. BTW € 399,- € 499,-
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel ** € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud 1998 cc
Compressieverhouding 11,0 : 1
Motorcode B48 A20 A
ECUSpecificatie
Type Bosch MG1CS201 (B48)
Fabrikant Bosch
Programmering Meestal via OBD; bij sommige SW-versies bench/VR mogelijk vereist

De 2.0T met partikelfilter reageert sterk op optimalisatie van turbodrukregelingen, koppelbegrenzers en ontsteking, vooral tussen 2.000–4.500 tpm. De mapping maakt de tussensprints merkbaar sneller en houdt het koppel vlak over een breed toerengebied zonder het dagelijkse comfort te verliezen. Voor een consistente output adviseren we kwalitatieve brandstof en een goed onderhouden inlaat-/koelsysteem.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld