| Standaard | Normal | |
|---|---|---|
| Vermogen | 47 pk | 51 pk |
| Koppel | 60 Nm | 66 Nm |
| Max. koppel bij | 5000 tpm | 5000 tpm |
| Topspeed | 170 km/u | 183 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 399,- | |
| Montagetijd | 2 uur | 2 uur |
| Vermogensmeting optioneel | € 125,- | € 125,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Bouwjaar | 2019 |
| Emissieklasse | Euro 4 |
| Motorinhoud | 652 cc |
| Compressieverhouding | 11,5 : 1 |
| Motorcode | Loncin / BMW 652 cc eencilinder 4T DOHC |
| ECU specificatie | Detail |
|---|---|
| Type | ECM Bosch US6.0 |
| Fabrikant | Bosch |
| Lees/schrijf methode | OBD en bench (KESS3/Powergate, geen bootmode) |
Over deze Loncin DS8 650 2019
De Loncin DS8 650 gebruikt het beproefde 652 cc eencilinderblok dat ook bekend is uit de BMW G 650 GS. Met onze software-aanpassing groeit het naar circa 51 pk en 66 Nm, waardoor de DS8 sterker doortrekt in elk toerengebied. Ideaal voor toeren en woon-werkverkeer met extra reserve bij inhalen. Op wens kunnen we bovendien snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter verhogen, binnen veilige marges voor dit blok.
Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp

