• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Kawasaki Z 800 2012 113 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Kawasaki Z 800 ABS 2012 113 pk

StandaardNormal
Vermogen 113 pk 120 pk
Koppel 83 Nm 90 Nm
Max. koppel bij 8000 tpm 8000 tpm
Topspeed 240 km/u 260 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2012-2013
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 806 cc
Compressieverhouding 11,9 : 1
Motorcode ZR800AE (Z800 ABS)
ECU specificatieDetail
Type Denso ECU (Z800 ABS, 21175-XXXX)
Fabrikant Denso
Lees/schrijf methode OBD / bench / bootmode
Over deze Kawasaki Z 800 ABS 2012
De Z 800 ABS 2012 is de directe opvolger van de Z750 en levert standaard al 113 pk en 83 Nm. Met onze remap stijgt dit naar ongeveer 120 pk en 90 Nm. De motor reageert feller op het gas en trekt merkbaar harder door, terwijl het ABS-systeem volledig behouden blijft. Ook hier kunnen we snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter naar wens verhogen voor extra performance.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij Kawasaki motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.