• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Kawasaki W800 2010 47 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Kawasaki W800 2010 47 pk

StandaardNormal
Vermogen 47 pk 51 pk
Koppel 60 Nm 65 Nm
Max. koppel bij 2500 tpm 2500 tpm
Topspeed 177 km/u 193 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2010-2011-2012-2013-2014-2015
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 773 cc
Compressieverhouding 8,4 : 1
Motorcode EJ800 parallel-twin
ECU specificatieDetail
Type ECM Mitsubishi 21175-033X
Fabrikant Mitsubishi Electric
Lees/schrijf methode Bench via JTAG (KESS3/KTAG, geen OBD)
Over deze Kawasaki W800 2010
De klassieke luchtgekoelde 773 cc parallel-twin van de W800 levert vanuit de fabriek al mooi koppel onderin. Met onze chiptuning gaat de motor naar circa 51 pk en 65 Nm. De gasrespons wordt strakker, het middengebied krachtiger en de motor pakt vloeiender op, zonder het karakter van de W800 te verliezen. Daarnaast kunnen wij eventuele snelheidsbegrenzers softwarematig verwijderen en de toerenbegrenzer (RPM limiter) op wens iets hoger instellen binnen veilige marges.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij Kawasaki motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.