• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Kawasaki VN1700 2011 73 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Kawasaki VN1700 Voyager ABS BGF 2016 73 pk

StandaardNormal
Vermogen 73 pk 83 pk
Koppel 136 Nm 148 Nm
Max. koppel bij 2750 tpm 2750 tpm
Topspeed 180 km/u 198 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2011 t/m 2016
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 1700 cc
Compressieverhouding 9,5 : 1
Motorcode VNT70A (VN1700 Voyager)
ECU specificatieDetail
Type EFI ECU V-twin 1700 (VNT70A-serie)
Fabrikant Denso / Kawasaki
Lees/schrijf methode Bench op ECU (via connector) of bootmode op printplaat
Over deze Kawasaki VN1700 Voyager ABS 2016
De 1700 cc V-twin van de Voyager levert standaard ongeveer 73 pk en 136 Nm, vooral gericht op koppel onderin. Met onze chiptuning komt dit uit rond 83 pk en 148 Nm, wat de acceleratie en trekkracht in elke versnelling merkbaar verbetert. Daarnaast kunnen we snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM limiter verhogen, zodat de motor beter aansluit bij jouw rijstijl, zonder de betrouwbaarheid uit het oog te verliezen.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij Kawasaki motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.