• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Kawasaki Teryx KRX 1000 2019 110 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Kawasaki Teryx KRX 1000 2019 110 pk

StandaardNormal
Vermogen 110 pk 120 pk
Koppel 104 Nm 113 Nm
Max. koppel bij 7000 tpm 7000 tpm
Topspeed 100 km/u 108 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2019
Emissieklasse Euro 4
Motorinhoud 999 cc
Compressieverhouding 11,5 : 1
Motorcode Kawasaki 999 cc parallel-twin
ECU specificatieDetail
Type ECM 21175-1483
Fabrikant Mitsubishi
Lees/schrijf methode Bench (ECU op de werkbank, directe aansluiting)
Over deze Kawasaki Teryx KRX 1000 2019
De 999 cc parallel-twin van de Teryx KRX 1000 levert standaard ongeveer 110 pk en 104 Nm. Met chiptuning optimaliseren we het koppel en de gasrespons zodat het vermogen stijgt naar circa 120 pk en 113 Nm. De acceleratie wordt merkbaar krachtiger, terwijl de betrouwbaarheid behouden blijft. Eventuele snelheidsbegrenzers kunnen wij verwijderen en de RPM limiter kunnen we in overleg verhogen voor meer topsnelheid en trekkracht in het terrein.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij Kawasaki motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.