• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Jeep Renegade 1.5 Turbo T4 130 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

```html

Chiptuning Jeep Renegade 1.5 Turbo T4 130 pk

StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 130 pk --- 165 pk 170 pk
Koppel 240 Nm --- 340 Nm 350 Nm
Max. koppel bij 1600–4000 tpm 1600–4000 tpm 1600–4000 tpm 1600–4000 tpm
Topspeed 195 km/u --- 215 km/u 216 km/u
Prijs incl. BTW € 399,- € 499,-
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel ** € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud 1496 cc
Boring x slag 79,0 mm × 76,0 mm
Compressieverhouding 10,0 : 1
Motorcode C15HDTX
ECUSpecificatie
Type Bosch MED17.0.1 (±2015–2017) / Bosch MG1CS017 (±2018→)
Fabrikant Bosch
Opmerking Programmeren meestal via OBD; bij sommige MG1's kan bench/VR nodig zijn.

Let op — Exacte ECU-variant verschilt per bouwjaar. Neem contact op voor de juiste programmeermethode voor jouw auto.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

```

Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Unlimited Tuning · Jeep

Jeep-chiptuning – Pentastar, HEMI & GME T4 met extra tractie, koeling en controle

Van 2.0T GME T4 en 1.3T tot 3.6 Pentastar, 5.7 HEMI en 2.2 Multijet: wij leveren meer koppel onderin, soepele power en – waar mogelijk – tot 50% meer vermogen en 60% meer koppel. Ideaal voor dagelijks gebruik, offroad en towing.

Mopar ECU & transmissies

Kalibratie van koppelstrategieën, brandstof/ontsteking en boost (waar van toepassing). Voor ZF8 en 9HP leveren we – waar mogelijk – TCU-optimalisaties voor snellere, zekere schakels en hogere koppellimieten.

  • ECU’s: GPEC2/GPEC3, Bosch ME/EDC
  • 4x4: koppelopbouw afgestemd op tractie & ondergrond
  • Volledig reversibel, OEM-marges behouden

Gebruiksscenario’s

  • Offroad: sterker laagtoerig koppel, betere controle op hellingen
  • Towing: rustiger toeren, minder terugschakelen
  • Daily: directere gasrespons, soepelere acceleratie
Transparant: emissiesystemen blijven operationeel; we werken binnen wet- en regelgeving.

Dyno-rapport: optioneel (voor- en nameting op aanvraag).

Stages (1 t/m 3)

Maatwerk
StageOmschrijvingGeschikte setup
Stage 1 Software binnen OEM-marges; lineaire power & meer midrange. Originele hardware
Stage 2 Software + IC/inlaat/uitlaat; lagere IAT’s, meer flow (aanrader bij warme klimaten/towing). Gematigd
Stage 3 Turbo/supercharger-upgrades + custom brandstofstrategie; projectmatig. Uitgebreid

Pro-tips

Premium brandstof (benzine), frisse koeling (IC/radiator) en TCU-tuning geven de grootste “seat-of-the-pants” winst.