Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
---|---|---|---|---|
Vermogen | 75 pk | 85 pk | 100 pk | 110 pk |
Koppel | 180 Nm | 200 Nm | 240 Nm | 260 Nm |
Max. koppel bij | 1750 tpm | 1750 tpm | 1750 tpm | 1750 tpm |
Topspeed | 158 km/u | 160 km/u | 170 km/u | 175 km/u |
Prijs inclusief BTW | € 299,- | € 399,- | € 499,- | |
Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
Techniek | OBD | OBD | OBD | OBD |
Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur |
Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning
- Uitstekende service
- 6 dagen in de week open
- Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer
De Hyundai i10 is sinds begin 2008 op de Nederlandse markt en verving daarmee de Atos. Het kleinste model van Hyundai wordt in India gebouwd. De bijna 3,6 meter lange i10 is uitsluitend beschikbaar met 5 deuren. Vanaf de introductie is er keuze uit een 1,1- en 1,2-liter benzinemotor, beide viercilinders. Begin 2011 werd de i10 licht opgefrist, meest in het oog springend zijn de gewijzigd koplampen en anders gevormde grille. In 2012 werd de 1.1 vervangen door een zuinigere 1.0 met drie cilinders.
Met chiptuning van de Hyundai i10 1.1 CRDI 75 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. De standaard waardes zijn de fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het uitvoeren van de chiptuning zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft voelt de auto comfortabeler en "lichter" aan.