• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 100 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Honda Jazz 1.5 i-VTEC (e:HEV) 109 pk

StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 109 pk --- 122 pk 126 pk
Koppel 253 Nm --- 265 Nm 273 Nm
Max. koppel bij 0–3000 tpm 0–3000 tpm 0–3000 tpm 0–3000 tpm
Topspeed 175 km/u --- 193 km/u 194 km/u
Prijs incl. BTW € 399,- € 499,-
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel ** € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud 1498 cc
Boring 73,0 mm
Slag 89,5 mm
Compressieverhouding 13,5 : 1
Motorcode LEB8 (e:HEV i-MMD)
ECUSpecificatie
Type Honda i-MMD PCU + PGM-FI motor-ECU
Fabrikant Honda / Keihin (platform)
Opmerking Programmeren doorgaans via OBD; bij sommige e:HEV varianten bench/boot mogelijk vereist.

Let op — Exacte ECU-variant verschilt per bouwjaar. Neem contact op voor de juiste programmeermethode voor jouw auto.

* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.

Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Unlimited Tuning · Hyundai

Hyundai-chiptuning – T-GDi & CRDi met meer trekkracht en souplesse

Of het nu gaat om de i30 N (2.0T), 1.0/1.5 T-GDi, 1.6 T-GDi of CRDi diesels: onze kalibraties leveren voelbaar meer punch, een bredere powerband en – waar mogelijk – tot 50% meer vermogen en 60% meer koppel, met behoud van dagelijkse comfort.

Kefico/Bosch expertise

We verfijnen boostcontrole, brandstof- en ontstekkingstabellen en koppelbegrenzers. Voor DCT-modellen stemmen we – waar mogelijk – koppelhandshake en shift-points af voor snellere maar vloeiende acceleratie.

  • ECU’s: Kefico (SIM2K/CPEGD2), Bosch MG1/MD1/EDC17
  • OEM-marges behouden; volledig reversibel
  • Optioneel: pops&bangs/valet/antilag in overleg

Toepassing

i20/i30/i30 N, Tucson, Kona, Santa Fe, Bayon, CRDi bedrijfswagens.

AmersfoortTilburgGoesDelfzijlZulte (BE)

Dyno-rapport: optioneel. Emissiesystemen blijven operationeel; we werken binnen de regels.

Stages (1 t/m 3)

Maatwerk
StageOmschrijvingGeschikte setup
Stage 1 Software binnen OEM-marges; focus op koppel onderin en directe respons. Originele hardware
Stage 2 Software + inlaat/IC/uitlaat voor extra flow en lagere IAT’s. Gematigde upgrades
Stage 3 Turbo/injector-upgrades + custom mapping (evt. track-setup). Uitgebreide hardware

Pro-tips

  • 98 RON brandstof voor T-GDi-motoren waar mogelijk
  • Intercooler-upgrade voorkomt “heat-soak” bij warm weer
  • Combineer met DCT-optimalisatie voor de grootste winst in beleving