Resultaten
Chiptuning Ford Transit Custom 2.0 Ecoblue Micro Hybrid 130 pk
| Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
|---|---|---|---|---|
| Vermogen | 130 pk | 133 pk | 190 pk | 200 pk |
| Koppel | 385 Nm | 393 Nm | 440 Nm | 455 Nm |
| Max. koppel bij | 1.500–2.000 tpm | 1.500–2.000 tpm | 1.500–2.000 tpm | 1.500–2.000 tpm |
| Topspeed | 165 km/u | 168 km/u | 182 km/u | 184 km/u |
| Prijs incl. BTW | € 799,- | € 799,- | € 899,- | |
| Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
| Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
| K&N Luchtfilter (± 6 pk) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
| Techniek | Bench-unlock + OBD | Bench-unlock + OBD | Bench-unlock + OBD | Bench-unlock + OBD |
| Montagetijd | 1 tot 1,5 week | 1 tot 1,5 week | 1 tot 1,5 week | 1 tot 1,5 week |
| Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
| Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
| Motor specificatie | |
|---|---|
| Motorinhoud | 1.996 cc |
| Boring | 84 mm |
| Slag | 90 mm |
| Compressieverhouding | 16,5 : 1 |
| Motorcode | YMF6 (130 pk) |
| ECU | Specificatie |
|---|---|
| Type | Continental / Siemens SID212 |
| Fabrikant | Continental |
| Opmerking | Bench-unlock vereist; na unlock programmeren via OBD |
Let op — Dit model heeft een SID212 ECU. Voor tuning moet de ECU eerst worden ge-unlocked. Hiervoor hebben we de auto ca. 1–1,5 week nodig. De auto staat gedurende deze periode veilig in onze garage. Kosteloze leenauto op verzoek beschikbaar.
* Bij inbouw op locatie komt één van onze technici bij u thuis of op het werk.
** Standaard geen dyno-run tijdens de sessie tenzij nodig. Wil je een meting vóór en ná tuning, dan kan dat inclusief testrapport.
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning (geen powerbag)
- Uitstekende service
- 5 dagen in de week open
- Goed en snel bereikbaar via onze live-chat

