Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
---|---|---|---|---|
Vermogen | 70 pk | 80 pk. | 90 pk | 100 pk |
Koppel | 145 Nm | 165 Nm | 185 Nm | 200 Nm |
Max. koppel bij | 1500 tpm | 1500 tpm | 1500 tpm | 1500 tpm |
Topspeed | 160 km/u | 165 km/u | 175 km/u | 180 km/u |
Prijs inclusief BTW | € 299,- | € 399,- | € 499,- | |
Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
Techniek | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode |
Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 2 uur |
Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.
Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!
Quality doesn’t come cheap!
Unlimited Tuning staat voor:
- Kwaliteits software
- Echte chiptuning
- Uitstekende service
- 6 dagen in de week open
- Gratis telefonisch contact via ons 0800-nummer
De Fiat Panda zag het licht in 1980. Het was een kleine, eenvoudige maar functioneel auto. Het strakke design is afkomstig van ontwerper Giugiaro. De eerste generatie bleef liefst 23 jaar in productie. Er werden ongeveer 4,5 miljoen exemplaren gebouwd. De tweede generatie uit 2003 gooide het deels over een andere boeg, ruimer, meer luxe en 5 in plaats van 3 deuren. De compacte auto schopte het zelfs tot Auto van het Jaar 2004. De derde generatie van de Panda werd in 2011 geïntroduceerd. Het vorige model wordt voorlopig nog gehandhaafd onder de naam Panda Classic. De nieuwe Panda wordt aangedreven door moderne en zuinige tweecilinder motoren. Er is een versie met (85 pk) en zonder (65 pk) turbo.
Met chiptuning van de Fiat Panda 1.3 JTD Multijet 70 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. Alle hieronder beschreven standaard specificaties zijn fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning (stage 2) waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het chiptunen zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat een hoger koppel tot uw beschikking heet bespaard u brandstof en voelt de auto comfortabeler, soepeler en "lichter" aan.