| Standaard | Ecotuning | Normal | Xtreme | |
|---|---|---|---|---|
| Vermogen | 45 pk | n.b. | 51 pk | n.b. |
| Koppel | 67 Nm | n.b. | 86 Nm | n.b. |
| Max. koppel bij | 3000 tpm | n.b. | 3000 tpm | n.b. |
| Topspeed | 140 km/u | n.b. | 145 km/u | n.b. |
| Prijs inclusief BTW | € --- | € 299,- | € --- | |
| Overname Fabrieksgarantie | Gratis | Gratis | Gratis | v.a. € 179,- |
| Software Garantie | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
| K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar | Beschikbaar |
| Techniek | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode | OBD / bootmode |
| Montage tijd | 1.5 uur | 1.5 uur | 1.5 uur | 2 uur |
| Inbouw op locatie optioneel * | € 85,- | € 85,- | € 85,- | € 85,- |
| Vermogensmeting optioneel * | € 75,- | € 75,- | € 75,- | € 75,- |
* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.
** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!
Aanvullende chiptuning informatie
Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.
Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.
Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.
Unlimited Tuning staat voor:
- In-house developed kwaliteitssoftware
- Echte chiptuning (geen powerboxen)
- Uitstekende service
- 5 dagen per week geopend
- Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
De Fiat Panda zag het licht in 1980. Het was een kleine, eenvoudige maar functioneel auto. Het strakke design is afkomstig van ontwerper Giugiaro. De eerste generatie bleef liefst 23 jaar in productie. Er werden ongeveer 4,5 miljoen exemplaren gebouwd. De tweede generatie uit 2003 gooide het deels over een andere boeg, ruimer, meer luxe en 5 in plaats van 3 deuren. De compacte auto schopte het zelfs tot Auto van het Jaar 2004. De derde generatie van de Panda werd in 2011 geïntroduceerd. Het vorige model wordt voorlopig nog gehandhaafd onder de naam Panda Classic. De nieuwe Panda wordt aangedreven door moderne en zuinige tweecilinder motoren. Er is een versie met (85 pk) en zonder (65 pk) turbo.
Met chiptuning van de Fiat Panda 1.0 45 pk zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. Alle hieronder beschreven standaard specificaties zijn fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning (stage 2) waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het chiptunen zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat een hoger koppel tot uw beschikking heet bespaard u brandstof en voelt de auto comfortabeler, soepeler en "lichter" aan.

