• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Can-Am Outlander 1000 2014 82 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Can-Am Outlander 1000 2014 82 pk

StandaardNormal
Vermogen 82 pk 91 pk
Koppel 108 Nm 120 Nm
Max. koppel bij 7000 tpm 7000 tpm
Topspeed 80 km/u 88 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2014
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 976 cc
Compressieverhouding 10,8 : 1
Motorcode Rotax 1000 V-Twin
ECU specificatieDetail
Type ECM Continental Siemens VDO M3C
Fabrikant Continental-Siemens-VDO
Lees/schrijf methode Bootmode met KESS3
Over deze Can-Am Outlander 1000 2014
De 976 cc Rotax V-Twin motor van de Can-Am Outlander 1000 levert standaard 82 pk en 108 Nm. Met onze chiptuning in de Normal-variant stijgt het vermogen naar circa 91 pk en 121 Nm. De gasrespons wordt scherper en de trekkracht neemt duidelijk toe, vooral bij accelereren en onder belasting in terrein. Daarnaast kunnen wij eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en de RPM-limiters naar wens verhogen, zodat de Outlander nog beter aansluit op jouw rijstijl en gebruik.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BRP Quads passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.