• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Can-Am Commander 800 2011 71 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Can-Am Commander 800 2011 71 pk

StandaardNormal
Vermogen 71 pk 80 pk
Koppel 70 Nm 78 Nm
Max. koppel bij 5500 tpm 5500 tpm
Topspeed 110 km/u 121 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2011
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 800 cc
Compressieverhouding 10,3 : 1
Motorcode Rotax 800R V-Twin EFI
ECU specificatieDetail
Type ECM Bosch ME17.8.5
Fabrikant Bosch
Lees/schrijf methode Bench
Over deze Can-Am Commander 800 2011
De 800 cc Rotax V-Twin van de Can-Am Commander 800 levert standaard 71 pk en 70 Nm en staat bekend om zijn krachtige maar betrouwbare karakter, zowel voor werk als recreatief gebruik. Door middel van software-optimalisatie stijgt het vermogen naar circa 80 pk en 78 Nm. De gasrespons wordt directer, de trekkracht in het midden- en hogere toerengebied neemt duidelijk toe en de acceleratie verbetert merkbaar, zonder concessies aan de betrouwbaarheid van de motor. Daarnaast kunnen we op aanvraag eventuele snelheidsbegrenzers verwijderen en RPM limiters naar wens verhogen, zodat de Commander nog beter aansluit op jouw gebruik en rijstijl.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BRP Quads passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.