• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning BMW F 800 GT 2015 90 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning BMW F 800 GT 2015 90 pk

StandaardNormal
Vermogen 90 pk 94 pk
Koppel 86 Nm 90 Nm
Max. koppel bij 5800 tpm 5800 tpm
Topspeed 201 km/u 221 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2015
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 798 cc
Compressieverhouding 12,0 : 1
Motorcode K71 / 798 cc paralleltwin
ECU specificatieDetail
Type Bosch ME17.2.4 (BMS-MP)
Fabrikant Bosch
Opmerking OBD (VR/WR) doorgaans mogelijk; SW-versie controleren.
Over deze BMW F 800 GT (2015)
De 798 cc paralleltwin levert standaard 90 pk en 86 Nm met het maximale koppel bij 5800 tpm. Met software-optimalisatie in Normal stijgt dit naar circa 94 pk en 90 Nm. Resultaat: vlottere gasrespons, betere doortrek en een topsnelheid rond 221 km/u, passend bij dagelijks sport-toeren.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BMW motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.