• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning BMW F 650 GS (K72) 2006 50 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning BMW F 650 GS (K72) 2006 50 pk

StandaardNormal
Vermogen 50 pk 54 pk
Koppel 60 Nm 65 Nm
Max. koppel bij 5000 tpm 5000 tpm
Topspeed 175 km/u 193 km/u
Prijs incl. BTW € 399,-
Montagetijd 2 uur 2 uur
Vermogensmeting optioneel € 125,- € 125,-
Motor specificatie
Bouwjaar 2006
Emissieklasse Euro 3
Motorinhoud 652 cc
Compressieverhouding 11,5 : 1
Motorcode Rotax 652 / R13
ECU specificatieDetail
Type ECM Bosch ME9.2.0
Fabrikant Bosch
Opmerking OBD/bench mogelijk afhankelijk van ECU-versie en tooling (KESS3/bench).
Over deze BMW F 650 GS (2006)
De eencilinder Rotax 652 levert standaard 50 pk en 60 Nm met het koppel rond 5.000 tpm. Met software-optimalisatie stijgt dit naar circa 54 pk en 65 Nm. Gasrespons en middengebied worden merkbaar sterker, met een lichte toename in topsnelheid.
Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Ook bij BMW motorfietsen passen we het liefst echte chiptuning toe. Chiptuning levert namelijk het meeste vermogen op net zoals dat ook bij auto's het geval is. Zelfs ten opzichte van een Powercommander / Rapidbike wint chiptuning het met extra vermogen wat wordt toegevoegd. Daarnaast is chiptuning ook nog eens goedkoper dan een externe module! Middels chiptuning wordt de huidige computer van de motor aangepast. Doordat we de fabriekssoftware van de motorfiets kunnen aanpassen biedt dat vele mogelijkheden.

Denk bijvoorbeeld aan:

- Het verhogen of verlagen van de toerenbegrenzer

- Snelheidsbegrenzer verwijderen of juist aanbrengen

- Agressie van het gaspedaal beïnvloeden

- Aanpassen van brandstofinspuiting en/of het ontstekingstijdstip

Ook kunnen we het vermogen indien gewenst downgraden. Bijvoorbeeld bij beginnende motorrijders, die kunnen dan toch een model naar wens kopen en deze vervolgens op 11 of 35 kilowatt laten begrenzen. Nadat de wettelijke vermogensbeperking is opgeheven kunnen wij de motorfiets weer het volledige vermogen geven of tunen naar waardes hoger dan de fabrieksspecificaties.