• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Audi TT 40 TFSI 2.0 197 pk

Vanaf € 399,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Audi TTRS 2.5 TFSI 360 pk 

 

 StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 197 pk n.b. 240 pk 250 pk
Koppel 320 Nm n.b. 380 Nm 400 Nm
Max. koppel bij 1650 tpm n.b. 1650 tpm 1600 tpm
Topspeed 250 km/u n.b. 250+ km/u 250+ km/u
         
Prijs inclusief BTW   € --- € 399,- € 499,-
         
         
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis n.b.
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter ( ± 6pk ) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD / bootmode OBD / bootmode OBD / bootmode OBD / bootmode
Montage tijd 1.5 uur 1.5 uur 1.5 uur 2 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel * € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
DSG aanpassing (optioneel) ***    € 300,-   € 300,-  € 300,-

 

* Als u kiest voor inbouw op locatie, dan komt één van onze technicus bij u thuis of op het werk langs om de tuning in te bouwen.

 

** Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis!


 *** U kunt er voor kiezen om tijdens de tuningsessie de DSG van extra opties te voorzien. Zo kunnen wij de schakeltijden nog korter maken en launch control activeren. Voor alle mogelijkheden kijk hier.

Vanaf € 399,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning wordt de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling wordt verfijnd naar de specifieke wens van de klant. Bij turbomotoren optimaliseren wij onder andere: de hoeveelheid brandstofinspuiting, het injectiemoment, het ontstekingstijdstip, de turbodruk, de raildruk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren in de software gedowngraded. Deze kunstmatige begrenzing halen wij in dat geval volledig weg.

Wij voeren uitsluitend échte chiptuning uit en plaatsen géén piggybacks of powerboxen.

Unlimited Tuning staat voor:

  • In-house developed kwaliteitssoftware
  • Echte chiptuning (geen powerboxen)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen per week geopend
  • Goed en snel bereikbaar via live-chat & WhatsApp
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


De Audi TT werd in 1995 getoond als studiemodel. De reacties waren positief, waarna Audi besloot de TT in productie te nemen. In 1998 werd de coupé gelanceerd, de roadster volgde een jaar later. Aanvankelijk was de TT alleen leverbaar met viercilinder turbomotoren met voor- en vierwielaandrijving (quattro). In 2003 werd een versie met 250 pk sterke 3.2 V6 geïntroduceerd. In 2006 verscheen de tweede generatie van de TT met een aanmerkelijk strakker design. De extra sportieve TT-S werd in 2008 geïntroduceerd voorzien van een opgevoerde 2.0 TFSI motor met 272 pk. Het absolute topmodel is de in 2009 voor het eerste getoonde TT-RS met een volledig nieuwe ontwikkelde vijfcilinder 2,5-liter turbomotor met 340 pk.

Met chiptuning van de Audi TT 40 TFSI 2.0 197 pk  zullen de motorprestaties sterk verbeterd worden. Alle hieronder beschreven standaard specificaties zijn fabrieksopgave. Alle Eco- Normal- en Xtreme Tuning (stage 2) waardes zijn uitgemeten op een vermogenstestbank. Na het chiptunen zult u direct het verschil ervaren. De auto rijdt rustiger, stiller, sneller en zuiniger. Doordat u een hoger koppel tot uw beschikking heeft bespaard u brandstof en voelt de auto comfortabeler, soepeler en "lichter" aan.