• Al ruim 11+ jaar ervaring Al ruim 16+ jaar ervaring
  • State of the art apparatuur State of the art apparatuur
  • 5 Filialen in de Benelux 5 Filialen in de Benelux
  • Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling: 9.6 Gemiddelde klantbeoordeling

Resultaten
Chiptuning Audi E-tron GT 646 pk

Vanaf € 5.500,00
Offerte aanvragen

Chiptuning Audi E-tron GT 530 pk

StandaardEcotuningNormalXtreme
Vermogen 530 pk --- pk 810 pk --- pk
Koppel 640 Nm --- Nm 1050 Nm --- Nm
Max. koppel bij 0–4.000 tpm 0–4.000 tpm 0–4.000 tpm 0–4.000 tpm
Topspeed 245 km/u --- km/u 270 km/u --- km/u
Prijs incl. BTW € 5500,-
Overname Fabrieksgarantie Gratis Gratis Gratis v.a. € 179,-
Software Garantie Gratis Gratis Gratis Gratis
K&N Luchtfilter (± 6 pk) Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar
Techniek OBD OBD OBD OBD
Montagetijd 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur 1,5 uur
Inbouw op locatie optioneel * € 85,- € 85,- € 85,- € 85,-
Vermogensmeting optioneel * € 75,- € 75,- € 75,- € 75,-
Motor specificatie
Motorinhoud n.v.t. (EV)
Boring n.v.t. (EV)
Slag n.v.t. (EV)
Compressieverhouding n.v.t. (EV)
Motorcode n.v.t. — twee PSM-elektromotoren (voor & achter)
ECU / Power electronicsSpecificatie
Type VCU (Vehicle Control Unit) + Pulse Inverters voor & achter
Fabrikant Audi/VAG (hoogspannings-power electronics, pulse inverter)
Opmerking EV-tuning via VCU/inverters; geen traditionele ICE-ECU. Power electronics bepalen stroom/frequentie naar de PSM-motoren.

De tuning vind plaats in 2 sessie van 1 uur. In de eerste sessie wordt de software uitgelezen van de auto. Vervolgens wordt er een nieuwe motorcomputer (annoniem!!) besteld. Zodra deze binnen is programmeren (tunen) wij de computer en wordt deze ingebouwd bij de 2e sessie. U heeft vervolgens dus een originele motorcomputer en een getunde motorcomputer. Beide zijn van u en zijn relatief makkelijk zelf te wisselen.

  • Ook het snelladen wordt geoptimaliseerd. De maximale laadsnelheid van 250 kw wordt eerder behaald en wordt ook langer vastgehouden.

  • Standaard wordt de auto niet op de vermogenstestbank geplaatst tijdens de tuningssessie, tenzij hier aanleiding voor is. Als u een vermogensrun wilt op onze dyno van voor de tuning en daarna, dan is dit mogelijk. Uiteraard krijgt u het testrapport mee naar huis! Bij de Taycan is het testen op de bank niet makkelijk en neemt ongeveer 3 uur in beslag. Vandaar de uitzonderlijke prijs. 

Meer informatie over tuning van de Porsche Taycan en Audi Etron GT vind u hier.

Bij de tuning leveren wij gratis dit mapje met gereedschappen waarmee u nog makkelijker de computer kunt uitwisselen en veilig in opbergen.

Porsche Taycan tuning gereedschapsmapje

Vanaf € 5.500,00 Offerte aanvragen

Aanvullende chiptuning informatie

Middels chiptuning van de auto word de werking van de motor geoptimaliseerd. De standaard fabrieksafstelling word verfijnt naar de klant zijn specifieke wens. Bij turbo motoren veranderen wij onder anderen de volgende instellingen: brandstof hoeveelheid inspuiting, het moment van inspuiten, het moment van ontsteken, de turbodruk, rail-druk en diverse softwarematige begrenzingen.

Daarnaast zijn veel motoren ge-downgrade in de software. Deze "begrenzing" halen we in dat geval dan ook weg.

Wij voeren alleen de echte chiptuning uit en geen piggybags/ powerboxen!

Quality doesn’t come cheap!

Unlimited Tuning staat voor:

  • Kwaliteits software
  • Echte chiptuning (geen powerbag)
  • Uitstekende service
  • 5 dagen in de week open
  • Goed en snel bereikbaar via onze live-chat
Vraag hier een offerte aan, zo geregeld


Chiptuning Audi Amersfoort

Audi-chiptuning – maximale performance, zonder compromis

Audi staat voor technologische perfectie. Met chiptuning door Unlimited Tuning ontketenen wij het volledige potentieel van jouw Audi – tot wel 50% meer vermogen en 60% meer koppel, met behoud van comfort en betrouwbaarheid.

Geavanceerde software-optimalisatie

We herkalibreren turbodruk, brandstof- en ontstekingstabellen en koppelbegrenzers voor directe gasrespons, snellere acceleratie en een soepelere rijervaring.

  • Tot wel 50% meer vermogen
  • Tot wel 60% meer koppel
  • OEM-veiligheidsmarges behouden
  • Volledig reversibel
  • ECU’s: Bosch MED17, MG1/MD1, Simos18/19, Temic

Toepassing

Geschikt voor o.a. A3 1.5 TFSI, S4 3.0 TFSI, RS3 2.5 TFSI, RS6 C8 4.0 TFSI en veel meer.

Amersfoort Tilburg Goes Delfzijl Zulte (BE)

Dyno-rapport: optioneel (voor- en nameting op aanvraag).

Stages (1 t/m 3)

Maatwerk
StageOmschrijvingGeschikte setup
Stage 1 Software-optimalisatie voor standaard motoren. Veilig binnen OEM-marges, focus op souplesse en trekkracht. Volledig origineel voertuig
Stage 2 Software + ondersteunende hardware (bijv. sportuitlaat, intercooler, downpipe) voor extra flow en koeling. Gematigde hardware-upgrades
Stage 3 Maximale performance met geavanceerde turbo/injectie-upgrades. Volledige custom kalibratie. Uitgebreide performance-hardware
Belangrijk: exacte winst is afhankelijk van motorcode, ECU-versie en hardwareconditie. Wij werken met veilige OBD/bench-methodes; originele software blijft bewaard en is terug te zetten.